2018. október 24., szerda

Terveim következő kevesebb mint 2,5 évre

Úgy érzem, hogy bár 27 évesen bár sok bonyodalom árán, de célba jutottam, hiszen Budapesten élek, amire mindig is vágytam. Igaz ez az egyik célom. Vannak más céljaim is, stabil munkahelyet szerezni és így valódi szakmai tapasztalatokat szerezni, majd végül egy stabil párkapcsolatot szeretnék, egy olyan emberrel, akivel később gyereket is tudnék vállalni. A zsebembe van egy színes életút: egy lengyel magyar és litván nagycsalád, akik mögöttem állnak és segítenek, ha bajba kerülnék bármilyen értelemben, egy jelentős LMBTQI önkéntes tapasztalat ehhez kapcsolódó rendezvényszervezői tapasztalat, emellett van 1 alapdiplomám, meg 2 szakmai képzettségem is.



  Igaz, hogy az elmúlt hetekben rengeteg hozzám nem illő munkákat is végeztem diákszövetkezeteken keresztül, de most már úgy érzem, hogy ideje tudatosabbnak lennem. Most úgy döntöttem, hogy bár lehet önkénteskedek megint LMBTQI vonalon, és megint járok civil képzésekre, de ha a humánökológusnak való egyetemen túli programok vagy mondjuk egy hétköznapra eső LMBTQI rendezvény között kell választanom, akkor szó nélkül inkább humánökológia jellegű előadásokra megyek el, de gender-studies előadásokra is szívesen eljárok majd.


 Csoporttársnőmmel éppen a múlthéten beszélgettünk arról, hogy én szívesen ellátogatnék a Krisna-völgybe meg gyűrűfűre is, hogy kicsit megtapasztaljam az ökofalvak világát, emellett vele adtunk elő egy jó prezentációt a Részvételi Akció Kutatásról mielőtt ezt szóba hoztam neki.

További céljaim között szerepel, hogy az Angelusz Róbert társadalomtudományi szakkollégiumba kerüljek a következő félévben. Ezután 1 félévet kint szeretnék tanulni, a hollandiai Nijmegen városában Erasmus tanulmányi ösztöndíj keretében, majd egy újabb félévet kint töltsek Wroclawban szakmai gyakorlat keretében, de ez már 2 éves képzésem után lenne. Lehet jobb lesz így, mert így legalább 1 félévet (maximum 2 félévet) rászánhatok a szakdolgozatom megírására is, lehet aztán kint is maradnék Wroclawban örökre és csak szakdolgozatom megvédése meg államvizsga miatt jönnék haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése