2018. július 30., hétfő

Humánökológia Mesterszakos hallgató lettem.


Nos, eldőlt az életem. Humánökológia mesterszakos hallgató lettem, (vagyis még a beiratkozáson nem estem át) és így idén szeptembertől Budapesten folytatom az életem. A gólyatáboron még gondolkodok egy kicsit, azt mondják, hogy jó buli, bár kicsit 27 évesen félek ettől, hiszen egy kisvárosból költözök fel a nagy betűs fővárosba, bár alapvetően bennem van a nagyvárosi élet szeretete. 




Sokan óvnak attól, hogy melegként talán jobban kifogom használni a szexuális és szerelmi lehetőségeket. Sajnos mivel bár férfiból vagyok, így könnyedén bele bonyolódtam az alkalmanként számomra szóló kalandokra, de nem annyira intenzíven fogyasztottam a pasikat. Azt hiszem Krakkói félévem alatt is, csak 1 sráccal randiztam, de annyira nem jött be, és csak 1 olyan sráccal volt visszautazásom előtt némi romantikus és varázslatos estém, akit már egy jó féléve megismertem a Budapest Pride filmfesztiválján, szóval nem voltam és jelenleg még vagyok egy nagy skalp vadász, bár kitudja, hogy 27 évesen még hogyan változhat meg a személyiségem?



Ennek oka az lehet, hogy mindig kalandok után, én többet érzek partnereim iránt, mint ők irányomban, és mivel túlérzékenységgel áldott/vert meg a sors, így ez vagyok én. Ilyenkor mindig le kell zárnom az aktuális többlet érzéseimet a másik partner irányába, de egyre jobban kezelem ezeket az érzéseimet. Bár nem volt még életemben tartós párkapcsolatom, ennek ellenére, van bennem az a vágy, hogy a legnagyobb hősömet megtaláljam, mivel jó lenne egy olyan párkapcsolatban élni, ahol felnézhetek a páromra, és ő is felnéz rám, és ami kölcsönös szereteten és tiszteleten alapszik. (Egyik kedvenc filmemet a Csodálatos dolog című filmet azért linkeltem be, mert valahogy így képzeltem el, szekrényben bujkáló tiniként az első meleg szerelmet) 



Addig is megtervezek sok dolgot, hiszen ezzel az új 2 éves szakaszommal rengeteg dolog nyílt meg: Erasmus szempontjából egy holland városkába Nijmegen vagy müncheni egyetemre mehetnék ki, több mint valószínű, hogy kifogom valamelyiket használni, emellett angol nyelvtudásom tovább fejlesztése mellett lengyel és hollandot/németet kezdeném el tanulni, az adott Erasmus befogadó egyetemtől függően. Mellette már most elkezdtem keresni az ideális diákmunkát, ami jól fizethet, és amiből megtudok élni.


Emellett el kell gondolkodnom arról, hogy milyen társadalomtudományi és ökológiai témában írjam meg a szakdolgozatom, amely friss, innovatív és tudományos tényeken alapul. Tudom a 2 év hamar elrepül, de most szeretnék bizonyítani magamnak, hogy tanultam 2015-2016 harmadévesként elkövetett hibáimból.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése