2022. június 11., szombat

Early Winter

 November 29-December 5. hét. Volt egy személyes megbeszélésünk hétfőn a hetes média tervezésről.

Hétfőn újra elővette Szmo megbeszélés szintjén a workshopot, én lehet kombinálni szeretném a kettőt: mármint a hosszú távú projektet, meg amit Szmo ajánlott nekünk. A keddre tervezett nem-hierarchia és hierarchia  struktúráról dolgot elnapoltuk. 

Szerdán pótoljuk be Arek and Aneta Antidiszkriminációs Workshopját.  kedden elmentem a Meseország Mindenkiért lengyel nyelvű kiadásáért, majd spanyol órára, szerdán részt vettem az LMBT találkozón meg egy AIDS világnapi témájú előadáson.Aztán belázasodtam, és nyomtam az ágyat egészen vasárnapig. 


December 6.-12. A hétköznap otthon voltunk, a MID-term training miatt, Hétvégén otthon voltam, keresztszüleim és nagynéném mindennel ellátott. 


December 13.-19. Hétfőn SZMO-vel kezdtünk szűk csoportban, hétfőn volt az első online pszichológusi konzultáció.  Kedden már beszéltünk egy fás projektről, és délután kérdőíveket digitalizáltunk. Szerdán a két hetes projekteknek költségvetését terveztük meg.  Csütörtökön voltunk egy két tannyelvű szintén 30 éves privát általános iskolában, ahová Laurával ketten beugrottunk a műanyag-szennyezésről érzékenyítő csoportba, ahol eredetileg Pedro, Yana, Georgij, és Daniel lett volna az óratartó, mindenesetre érdekes volt, második óránál már én is átvettem részeket és összesen 3 órát tartottunk.




Aztán Joantól, Pedrótól és Yanatól is kaptam édességeket. Majd utána én vettem egy mini fenyőfát, meg édességeket a rokonoknak és elmentem hozzájuk, így náluk aludtam, Pénteken vásároltunk nadrágot keresztanyámmal, aztán visszamentem szállásra, majd Queermass rendezvényre mentem a helyi LMBT szervezethez, utána lassan összecsomagoltam másnapra.







Másnapra délután 5-kor indult a buszom, 20 órára értünk oda Krakkóba, ahol 3 órát vártam, utána reggel 7-re  megérkeztem a Flixbusszal, és onnan Zuglóig mentem, ahol megvettem a jegyem és egyenesen Hajdúszoboszlóra mentem, ahol a bátyám várt vasárnap reggel.



December 20-26. Kicsit érdekesen indult a hétfői nap, de lefoglaltam magamnak egy  időpontot a harmadik oltásra, kicsit fájt a helye napokig, de ma már nem fáj, utána vittem egy kis ajándékot Éva Néninek, Lucynától, ott kicsit előbb ebédeltem, aztán anyámnak vettem káposztát.  Hétfőn még volt a 2. konzultáció a pszichológussal. Másnap elmentem a kormányablakba, és elintézték nekem a papírokat másnapra, plusz vettem káposztát, szerdán-csütörtökön kis ajándékokat vettem a családnak. Péntek az rosszul sült el, én összevesztem a legidősebb bátyámmal, mert nem bírom a kommunikációs stílusát, meg nem bírom azt, hogy a korára hivatkozik, hiszen senki se választhatja meg egymillió spermium közül, hogy ő termékenyíti meg az egyetlen petesejtet és abból lesz az aki majd osztódással egy baba lesz, így vitával telt el a szenteste vacsora is. Másnap másodszülött bátyám érkezett a barátnőjével, utána másnap reggelire jöttek, de másodszülött bátyám is megmutatta a negatív régi arcát.  Anyuval néztünk egy filmet este felé, vagyis többet. Őszintén én nem látom most pozitívan  a családom jövőjét,bár ha megnyerném a lottó ötöst, mindenkinek vennék egy házat, olyat amit szeretne de bizonyos költséghatár mellett..


Dec 27- 2022. Január 2. A mai napunk kicsit nyugisan indult, én gondolkodok, hogy bemenjek újra a kormányablakba, és új papírt kérjek, mert én már nem akarok kérni a bátyámtól szívességet. A többi nap is nyugisan indult, a héten szilveszter előtt visszavitték nagynénémet Zagyvarékasra. A másodszülött bátyám ott aludt nálunk, ugyanis azt hitte elvesztette a telóját, de nem. Akkor pl én nagyerdőben fotózkodtam, de mivel szétfagytam, így erről a projektről lemondtam. Akkor a héten voltam a fedett élményfürdőben, bár most annyira nem volt jó. Szilvesztert anyámmal, és legjobb barátnőjével töltöttük, végignéztük a Nő kommentet, vagyis a szilveszteri maratoni kiadást. 



Bár tudnék…



Bár tudnék sírni,

és újra remélni, 

és újra töltődni,

és szeretnék újra remélni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése