2022. június 11., szombat

ESC beszámoló Szeptember 5.-ig.

 Úgy nagyon sok mindent történt velem. 


Július 26.-án vettem ki az első szabadnapot 22-ből az egyiket, pont az egyik nagybácsim 80. szülinapja miatt. 


Július 30.-án búcsúztattuk az angol önkéntes társunkat Hamish Jeffersont aki egyébként polgári esküvőn elvette a lengyel származású feleségét. 


Volt 1 hét szabadságunk Július 31-től Augusztus 8-ig, amikor az ökocentrum teljesen bezárt. 


Bár terveztem menni a Prágai Pride felvonulásra, ám ez meghiúsult. 


Helyette elmentem a helyi meleg egyesület önkéntes találkozójára, Augusztus 5.-én csütörtökön. 



Augusztus 9.-től megint munkával folytatódnak a napjaink. 


Augusztus 13.-án Pénteken elmentünk Lesznoba egy ifjúsági fesztiválra, majd a következő hét szerdától-péntekig (Augusztus 18-20.)   




Brave Kids nevű szervezet önkénteseivel csináltunk újrahasznosítás címszó alatt különböző műanyag szobrokat. Utána meg a helyi és bióétel fesztiválon a FARSZ-on segédkeztem Augusztus 21.-én. 




Utána következő héten 5 napból (Augusztus 23-27.)- áll An Arrival trainingen vettem részt, ami leszívta az agyam. 

Augusztus 25.-én részt vettem az Antikapitalista blokkot szervető társaság találkozóján a Spanyol könyvtárban. 

Augusztus 26.-án el szerettem volna menni a Hulaj Pole Squat azaz foglalt házba, de sajnos késő este érkeztem  meg a környékre, plusz eltévedtem, és mivel gyanús meg veszélyes alakok voltak arrafelé, így inkább hazamentem. 

Augusztus 28.-án részt vettem azon újrahasznosított műanyagoknak a performánszán aminek építésében részt vettem mint önkéntes. 






A héten meg  terveztünk egy ökológiai témájú workshopot egy másik szervezet önkéntesei számára, aminek a próbáin nem jeleskedtem, de végül is a csütörtöki napon már jól szerepeltem, a pénteki napot lemondta Agata, mert kevesen vettek részt a másik szervezettől mint nézők. 

A  Szeptember 3.  pénteki napon  így  segítettem az egyik félig olasz származású új önkéntest a Gabrielt az integrálásban, meg találkoztam Daniellel is, aki Georgiából érkezett, ezen kívül két önkéntes érkezett Laura Spanyolországból és Filippe Portugáliából.Ma érkezik meg  Yana Ukrajnából. Aznap még elmentem az apám szülőházához is. 

Miután mindegyik önkéntes megérkezett, elmentünk egyik este bulizni, de sajnos a társaság szétesett a szó minden értelmében, mivel az ős önkéntesek közül el voltak foglalva egy lengyel játékkal a fiatalok szigetén, újak elmentek más helyre, én mindkét társaságot próbáltam felhívni, de egyiket se tudtam elérni, a mobilnet hiánya és gyenge wifi miatt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése