2022. június 11., szombat

Sweet November Remember

  November 1-3. A hétfői nap szokásos social media meetinggel indult, aztán elkezdtük a projektről beszélni, hogy mi mit nem csináltunk meg, végül ebéd után írtam egy üzenetet a koordinátornak, hogy ez nem csak rajtam múlott. Aztán végül is amikor bementem, Szmo, azzal fogadott, hogy november 12.-én szombaton részt tudnék-e venni egy olyan program keretében, ahol magyar szervezetek is jelen lesznek. Plusz beszélgettünk az esetleges Meseország Mindenkié projektről. E hét szerdáján megérkeztek anyám és bátyám, aznap este bátyám is megnézte, hogy hol és hogyan élek. Aznap voltunk délelőtt egy szmog demonstráción. Az élő workshopok mellett online workshopokat is fogunk tartani, egyelőre az előző szénbányászati témával kapcsolatban, de azt online. Pénteken volt egy szomszédsági viszonyról való  beszélgetés.  Aztán az nap mentem LGBT ügyért tüntetni az óvárosba. Szombaton meg feljött hozzám anya, kicsit rendbe raktam a szobámat, ma itt alszom keresztanyáméknál, holnap még felmegyek. Hétfőn meg jön a harmadszülött bátyám, de ő szerdán visszautazik, mivel kedden veszi át az új útlevelét. 


November 3. Szerdán aztán mi is elindultunk Varsóba, miután a bátyám elment, én egészen vasárnap reggelig ott voltam, kicsit a varsói családdal, kicsit mindenkivel, többek között anyámmal és a legidősebb bátyámmal. 


November 8.- 14. A hétfői napon már gyengélkedések közepette mentem be az Ökocentrumba, kedden is még bementem, szerdán elmentem a temetőbe, utána már nagyon rosszul voltam, leginkább rossz közérzetem volt. Pedig hétfőn beszéltem Mónikával, hogy részt veszek egy péntektől-vasárnapig tartó nemzetközi eseményen, de a betegség és a lengyel egészségügyi rendszer mindent felülírt. 

Csütörtökön este a kereszt szüleimmel elmentünk klinikára, ahol nagy nehezen megvizsgáltak, sőt COVID-tesztre elküldtek, mert hát semmit se tudtak biztosra, egyébként nem lengyel orvosok voltak. Pénteken keresztanyám közölte, hogy az ő telefonját adta meg és tegnap óta folyamatosan azt írják neki SMS-ben, hogy Karanténban vagyok. Megpróbáltam ezt tolmácsolni ott a szürőponton, de nem teljesítették a kérésem, mert hát feltartom a sort, így hát csak annyit mondtak, hogy az orvosok értesítenek, mondjuk az orvos nevét se tudtam egyik helyen sem. Aztán szombaton visszamentünk a klinikára,ahol egy feszült és együttműködni nem akaró orvossal volt dolgunk, végül elmondta, hogy negatív lett a tesztem, de papírt vagy karantén alól nem adott felmentést.


November 15-23. hét Hétfőn még nem mentem sehova, keddtől az ökocentrumba voltam,Kedden már voltam az MSK-FFF találkozón, szerdán a helyi LMBT szervezet találkozóján, csütörtökön volt egy megbeszélésem a litván szervezettel, ahová Erasmus+ szakmai gyakorlatra mennék, ma volt az élelmiszerrel és élelmezéssel kapcsolatos Workshop amelyet Arek and Aneta tartott.


Szombaton elmentem az első Wroclawi szivárványcsaládok rendezvényre. Jó volt, beszélgettem, játszottam pár gyerekkel. Azután kicsit széjjel néztem a főtéren, de ott eléggé nagy kirakodó vásár volt, ami kicsit fogyasztói társadalmi szagot éreztem. Vasárnap nyugisan telt.


Viszont úgy érzem mostanság, mivel anyu is a héten töltötte be a 68. évét, hogy kevés időt tudok tölteni vele, bár ez-az érzés akkor is bennem volt mikor Varsóból elszakadtunk egymástól…. 


Egyébként már korábban is, de nem olyan rég úgy elkezdett érlelődni bennem egy olyan gondolat, hogy ha mindennek vége lesz, mármint az egyetemnek, akkor még tovább tanulni még valamilyen szakon. Úgy érzem, hogy eddigi szakmai életutam mind hozzátett valamit, viszont a pénztárcámat is nézni kell, így lehet szeretnék elkezdeni majd a szakmai gyakorlat után egy informatikai alapképzést, természetesen munka mellett, lehet 3 évnyi tanulás után lesz egy biztos szakma a kezemben, ami mellett újabb dolgokat tudok csinálni, plusz megalapozhatom a jövőmet, pl egy önálló lakást, meg home office-t, és félre tehetek annyit, hogy meg tudjak élni öregkoromra. 


November 22-November 28. hét 


Hétfőn egy antidiszkriminációs worshoppal indult a napunk, amely kedden folytatódott  volna, de a tréner tartó páros egyikének betegsége miatt elmaradt.  Emellett elkezdtünk egy két-hetes hosszúságú projektben gondolkodni, amit a másik tréner tartó Szmo mutatott be nekünk, egyelőre ötletelhetünk rajta. Emellett most már csak Agata a fás és hosszútávú személyes projektekben vesz részt. 





Kedden részt vettem egy anarchista szabad könyvtárban az első spanyol órán, amely nagy kihívás, de érdekes, hiszen egy teljesen más oktatási metódussal tanulunk.



Szerdán részt vettem a szokásos LMBT-önkéntes találkozón, ahol egy fokkal feljebb jutottam a szamárlétrán. Ott bemutattam a Meseország mindenkié projektet.  Emellett volt lengyel óránk is, ami szokásosan jó hangulatban telt. A többi nap úgy nyugisan telt, például névjegy kártyát terveztem egy online program segítségével a szervezetnek. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése