2022. június 11., szombat

Októberi Hírlevél

 Október 1.-én, workshopra készülődés közepette ebédszünetben elmentem a Kluczborska utcán található tejbár, eddig két helyen voltam, de lehet maradok a macisnál.  


Pride hét utolsó napjai Wrocławban: 


Aznap elmentem önkénteskedni a helyi LMBT szervezet film vetítésére, amely egy olyan dokumentum film volt, ahol LMBTQI emberek szülei beszéltek a felismeréstől egészen elfogadásig tartó különböző stációkról.  

Másnap a civil  szervezeti kitelepülésen és magán a felvonuláson is részt vettem, bár voltak ellentüntetők is, de békésen lezajlott a felvonulás, plusz aznap még elmentem utoljára bulizni, ugyanis elhatároztam, hogy addig, míg  el nem készítem és le nem adom a  szakdolgozatot, addig nem megyek sehova se hétvégén.  Vasárnap október 3.-én meg elmentem a spanyol könyvtárba, ahol  volt egy szervezeti piknik vagy ebéd. 







Október 4-10. Az előző héten készültünk kicsit a kiscsoportos projektekkel, plusz megkértem az egyik munkatársnőmet, hogy nézze meg a szótárat amit szerkesztgettem,  aztán szombaton megint elmentünk abba a városi kiskertbe, amely az öko centrumhoz tartozik, ott kipróbáltunk pár játékot, meg én is adtam némi információt a közösségi kertekről. Vasárnapot meg a hétfői szabadnapot a keresztszüleimmel töltöttem. Keresztanyámmal és a testvéremmel velük mentünk el vasárnap, az egyetlen megmaradt Wroclawi zsinagógába,   a színházi múzeumba, illetve cukrászdába ültünk be, majd elindult hazafelé, de a nagynéném jól belekötött egy ellenzéki tüntetés, ugyanis volt egy országos Polexit ellenes ellenzéki tüntetés. 



Október 11-.október 17. Másnap hétfőn egy darabig keresztanyámnál voltam, majd hazamentem. A héten Továbbra is a workshopon dolgozott mindkét csapat.  Közben 12.-én kedden bekapcsolódtam egy nemzetközi MSK (Młodzieżowy Strajk Klimatyczny) vagy is a lengyel Friday For Future -Wroclaw csoport szervezésébe, Joannal, Philippel, Laurával. 

Azon a héten 13.-án elmentem a felvonulás utáni LMBTQI találkozóra, aztán másnap  14.-én elmentem egy Dialóg-Párbeszéd színházi fesztiválra, ahol megnéztem feliratozva egy litván nyelvű történelmi drámát két felvonásban. Kicsit érdekes volt, hogy bár modern színházban voltam, de azért melegítős és sportcipős nézőkön megvillantottam a szemem. Szombaton meg elmentem a Surowiec neon múzeumba és bárba. 


Október 18-24. héten: Továbbra is workshopra készültünk a csapatunkkal, de úgy érzem, hogy szétesett a csapat, mivel nem úgy alakultak a dolgok, ahogy elterveztem, ráadásul mindkét projekt koordinátorunk távol volt szerdától, így kicsit lazábbra vettük a dolgot, én meg is betegedtem kicsit, ami miatt az energiaszinten is béka feneke alatt volt. Csütörtökön részt vettem egy online ökoközösségi találkozón amelyet Agata ajánlott. 

Szombaton október 23. alkalmából ellátogattam a wroclawi magyar közösség találkozójára, egy ír kocsmába, érdekes volt, csocsóztunk, beszélgettünk, ismerkedtünk. Másnap megnéztem az MSK -ról  (Młodzieżowy Strajk Klimatyczny) készült dokumentumfilmet. Érdekes életutakat mutatott be a film, a legújabb lengyel környezetvédelmi aktivistákat tekintve. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése