2022. június 11., szombat

Februári hónap eseménye

 Február 1.-én forgatókönyvön dolgoztunk


Február 2.-án volt egy meetingünk az antidiszkriminációs workshopról. 


Február 3. Roxanával és Agatával volt a fás projekt.

Február 4.-én Joan projekt hetét értékeltük, majd enyémet dolgoztuk ki. 

Február 5-6. én szakdolgozatra koncentráltam.


Február 7.-én elvileg én projektekkel kezdtünk.


Február 8.-án kedden, beszéltünk SZMO után lévő projekt managerrel, sok mindent magamra vállaltam, eseményt is, grafikai munkát is. Másik csapatnak volt ma megbeszélése.


Február 9.-én nekünk lesz megbeszélésünk.


Február 10.-én Roxanával leszünk, akkor interjúzók szakdolgozatom miatt, február , meg utána SZMO munkáját értékelik a többed magammal. 


Február 11.-én másik interjú lesz. Előtte jövőhetet megbeszélő meeting is lesz, majd lengyel óránk is lesz. 


Február 12-13. Szombat este volt egy interjú, majd éjjel átutaztam a városon, hogy kereszt szüleimnél,  hogy másnap onnan menjünk kereszt szüleim lányának szülinapjára, aztán onnan vissza utaztam, egyébként az anyai nagyapám is aznap ünnepelné a születésnapját, ha még élne.


Február 14.-én meg a Valentin napi megbeszélés lesz, vagyis online beszélgetés Szenderák Gabival és másik lengyel szakértővel.  Utóbbi lemondta a mai eseményt és annyira én se csináltam jól, szóval ez a felvétel sose lesz publikálva. 

Úgy sok esetben érzek kudarcot az életemben, sokszor visszatekintek életemre, hogy mit lehetett volna jobban csinálni, de sok mindent nem tudok már visszacsinálni.

Annyit tudok, hogy én szeretném Április 15.-én leadni ezt a szakdolgozatot, utána felkészülni a vizsgákra, majd 1 évet még kihasználni az Erasmus internship adta lehetőséget, utána talán szeretnék visszaköltözni Budapestre. Legjobb lenne egy hetes lottó főnyeremény, amiből vennék magamnak egy lakást, aztán keresnék munkát is. 


Február 15.-én Multikulti workshop volt, így az nap nem kellett bemenni.

Február 16.-án Goshanak segítettünk a leltárban.

Február 17.-én Fás projektet folytattunk, az nap lett volna egy feladat, de arra nem mentünk be.


Február 18.-án lengyel órán ketten voltunk, majd ebéd után  ki értékeltük a projektemet és Pedrora térünk rá, illetve kiderült, hogy SZMO-nak jövő héten lesz az utolsó itt töltötte hete, mivel utána Németországba költözik. Búcsúparti is terveztünk, de nem jött össze.


Február 19.-én Szombaton dolgoztam, az nap lett volna egy búcsú party, de végül SZMO lemondta, mivel találkozott a húgával, én meg későn vettem észre, így ott megittam egy vodka narancsot majd elmentem  a Surowiecbe. 


Február 20. Vasárnapi napot nyugisan telt.



Február 21. Online meeting volt, majd Pedro projektjével foglalkoztunk.


Február 22. Pedro 2-hetes projektéhez eseményét megterveztük és publikálta a csoportunk. 

 

Február 23.- Az antidiszkriminációs csoporttal tartottunk előpróbát.


Február 24.-én fás projekt volt, az nap este kimentünk este a wroclawi főtérre Ukrajna melletti szolidaritási tüntetésre.







Február 25.-én újabb próba volt, majd búcsúsztattunk SZMO-t. 


Február 26.-án elkészítettem a 14. interjút. 


Február 27.-én pihentem. 


Február 28. megint pihenéssel telt, meg jókora stresszel, bár aznap este elküldtem Pedro eseményét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése