2022. június 11., szombat

Januári visszatérés

 Január 3-Január 9. A hét szokásos üzemben indult, kedden elmentem párszor vásárolni, meg a kormányablakba, hogy átvegyem a papírt, plusz megrendeltem a tyúk szemölcs elleni krémet a bioboltban, aztán csütörtökön mentem érte. Csütörtökön lebontottuk a karácsonyfát, aztán én aznap elmentem a debreceni Apolló Moziba mentem. Pénteken Pestre utaztam, két egymást követő  napon  felugrottam Kisgergely nevű barátomhoz, plusz pénteken megnéztem Márfi Márk életéről szóló előadást a saját előadásában.  Hostelben ugyanott szálltam meg mint nyáron, végül is nem akartam Gergelynél aludni. Ja és Szombaton elmentem Gabi csoporttársam éttermébe, vagyis nem az övé, de ott dolgozik, ettem egy jó vegán gulyás levest, meg ő meghívott egy vegán sütire is. Aztán vasárnap Budapest-Kelenföld indulással, Bécsen, Brnon át Wroclawba érkeztem meg és keveset kellett várnom a buszra, mert ott volt előttem Bécsben a váltóbuszom. Estére pontosan érkeztünk, aztán keresztszüleimnek átadtam a csomagot, amit anyám küldött és ők is elláttak minden jóval. 




Január 10. Itthon kidolgoztuk az heti szociális média kampányt itthon, aztán SZMO-val konzultáltunk. Aznap elmentem az anarchista könyvtárba, meg bevásároltam. 

Január 11.-én beszéltünk a 2 hetes projektről, én közben ráírtam a lengyel ökofalvak egyik kutatójára. Ebédszünet után Szandrával volt lengyel óránk. 

Január 12.-én ötlet börzéztünk a multikulturális workshopról. Utána itthon dolgoztunk, én elkezdtem kijavítani a szakdolgozatomat.

Január 13-án, vagyis ma Agataval találkoztunk a fás projekt ügyében. Aztán ebéd szünet után megbeszéljük a dolgokat még, hogy mit posztolunk a social media felületére. 

Január 14.-én is bent voltunk.

Hétvégén dolgosan telt.


Lennék-e gyerek újra?


Lennék-e gyerek újra? 

Néha nem, 

néha igen. 

Gondtalan volt otthon, 

az óvoda viszont unalom, 

és hangsúly volt a bántalmazáson,

ott. 


Talán újra látnám nagymamát, 

és nagyapát,

és fognám öregedő kezeiket, 

és ápolnám lelkeinket. 


Talán átélném újra apámmal azt a 15 évet, 

talán még élhetne újabb 19 esztendőt,

ha megmentem őt, 

és kaptam volna legalább 50 évet, 

és együtt élvezték volna a nyugalom időszakát,

és együtt élték volna át az őszülő esztendőket. 



Január 17.-én EKOLA Iskolában tartandó workshopra készültünk, aztán ebédeltünk, majd utána valóban megtartottunk 3 órát a diákok számára az étkezésről.

Január 18.-án elkezdtük tervezni az Antidiszkriminációs-multikulturális érzékenyítés témában workshopot, 

Január 19.-én folytattuk az új Workshop tervezését, közben én egyeztettem a saját kéthetes projekt kapcsán a Wroclawi Egyetem egyik ökofalvas témában jártas szakértőjével.

 Január 20.-án Agatával találkoztunk, a Fás-projekt kapcsán, itt a Lícium-fáról beszéltem a többieknek.

Január 21.-én meg Joan projektjével kezdünk, aztán lesz egy lengyel óránk Szandrával.




A szakdolgozatom most már halad, de még sok mindent le kell tisztáznom…


Január 22-23. A hétvége egy részét keresztszüleimmel töltöttem, aztán visszamentem a a lakásba. 


Január 24. Online meeting elindultunk és ez egész héten is folytatódott. A konzulensem kifejtette aznap, hogy miért nem vállal, aztán én kereshettem egész héten egy újat, aki végül is vállalt. 


Január 25-26 . Relax nap volt.

Január 27. Fás projekttel folytattunk és egy Iránból jött kissé egoista vagy nárcisztikus nő, aki szerette ha rá figyelünk. 


Január 28.  Pénteken SZMO-val folytattuk, és aznap jelzett vissza a régi-új Kajner Péter konzulensem, hogy vállal, este elmentem egy spanyol önkéntes lány búcsúztatására. 


Január 29. napon Gabriel társunk jött át, kicsit iszogatni.


Január 30. A mai napon nyugisan telik..



Január 31. Joan eseményének előnapja volt


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése