2022. június 11., szombat

Szeptemberi krónika

 Szeptember 6. eljutottam a Wroclawban található anarchisták által alapított kis szabad könyvtárba is ahonnan kikölcsönöztem könyveket. Szeptember 10-12. között végre eljutottam Varsóba is a rokonokhoz, és végre láthattam az unokahúgom kislányát is. Plusz voltunk városnéző túrán is, meg találkoztam a nagybácsikám rendőrtiszti főiskolás évfolyam társaival.


















Szeptember 9.-én volt egy közös étkezés az új önkéntesekkel. 





Szeptember 16 és 17.-én  deszkákat festettünk illetve kitakarítottuk a belső udvart. 


Szeptember 17.-én pénteken részt vettem az Ökocentrum 30. születésnapi rendezvényén, egyedül reprezentálva a teljes önkéntes társaságot. 


Szeptember 19.-én vasárnap transzparenst festettünk a következő heti klíma sztrájkra, aztán aznap elmentem a helyi országos LMBTQI filmfesztivál meleg témájú rövidfilm szekcióját megtekinteni, ennyit láttam az egész film fesztiválból, de még megnézhetem online az egészet. 


Szeptember 20.-án részt vettem a HAH klubban egy Erasmus party, ahol kicsit kijöttem a 30 évem. 


Szeptember 24.-én pénteken részt vettem egy az első Wroclawi klíma sztrájkon, amit 

Młodzieżowy Strajk Klimatyczny Wrocław nevű Lengyel hálozat helyi szervezete szervezett, és így végig vonultunk a városon, majd a főtéren minden felszólaló elmondta a véleményét. 




Szeptember 25.-én szombaton részt vettem előbb a helyi meleg szervezet Kultúra Równości szervezet előzetes transzparens festős rendezvényén. Utána eszembe jutott, hogy a környékünkön több társasháznak a falára vetítenek majd animációs filmeket, így arra is elmentem. 


Szeptember 26.-án elmentem a szervezett közösségi kertjébe, ami a nagyszüleim apám egykori lakásának a környékén volt, kicsit nosztalgikus dolgok jöttek fel. Utána elmentem egy grúz étterembe hogy ezt is kipróbáljam. 


A héten elkezdtünk dolgozni a műanyag és az étel újra felesleg és szűkösség témában egy-egy workshopra, de még nem volt teljes a csapat, de így is kétfelé szakad ez a 9 fő. Mert négyen előbb, öten utóbbit csináljuk. Közben én is készülök a szakdolgozatomra, vagyis készülnék meg a személyes projektre. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése