2022. június 11., szombat

Március -valaminek a vége és az új kezdete.

Március 1.-én, kedden voltak online meetingeink Annával, az új koordinátorral, akkor Pedro lemondta a 2 hetes projektének eseményét és aztán közölte, hogy Yanával szintén elhagyják az ökocentrumot. Én kissé félek az Orosz-Ukrán háborútól, ja meg felfüggesztettem a facebookomat, elég volt ebből a hír cunamiból.


A hét zsúfolt volt, de végül is péntekre eldöntöttem, hogy én se maradok, részben a menekültválság miatt, részben a maradék önkéntes társaim felém megnyilvánuló hozzáállása miatt amit utolsó projektem közös tréningünk után mutattak felém. Lehet nem voltam eléggé pedáns és tisztaságmániás, de ők se, azért volt, hogy én is ha összeszedtem magam, akkor jó volt minden, de kettő az egy ellenben nehéz győzni.


Szóval a hét elejét még itt töltöm, felhozom a szakdolgozatomat, és szombaton este már Budapest felé indulok és a többi időt Hajdúszoboszlón töltöm, aztán talán Budapesten dolgozgatok majd egy kicsit és felkészülök a záróvizsgára. Talán visszajövök Erasmussal, bár ennek most már kicsi az esélye... mint ahogy eredeti tervben is benne volt, vagy pedig elhelyezkedek végre a munkaerő piacon mint a bátyáim. Március 13.-án  Vasárnap értem haza, tele vegyes érzésekkel. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése